هم خانه ی عشق
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
هم خانه ی عشق
نوشته شده در 18 مهر 1389
بازدید : 2212
نویسنده : TAKPAR

شب بی گهست ای ماه من مهمان من شو ساعتی

 

                        هم خانه ی عشق توام هم خان من شو ساعتی

 

بنگـر بــه روی زرد مــن، وز سینــه بنشــان گــرد من

 

                        تا چنــد باشــی درد مــن؟ درمان من شو ساعتی

 

ای چشمــه ی حـیوان بلب، وی زندگــانـی را سبـب

 

                        چون جانـم  آوردی  بلــب، جانــان من شو ساعتی

 

از بهــر مــن در کین مشو، وز شـادیم غمگیـن مشو

 

                        در خون من چندین مشو، در جان من شو ساعتی

 

تا کـی چو آتــش تاختـــن؟ بـر مـن شــرر انداخــتن؟

 

                        در بـزم شــادی سـاختـن، ریحـان من شو ساعتی

 

ای چـتر مــه گیســوی تو، طــغرای مــه ابــروی تـو

 

                        ای مــن غلــام روی تـو، سـلطـان من شو ساعتی

 

ای سوسن و ای سرو هم، سرسبـز چـون بــاغ ارم

 

                        بستان نظــامی را ز غــم، بُستـان من شو ساعتی




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,
:: برچسب‌ها: هم خانه ی عشق ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: